Van weboldala a cégeknek, de az nem elég

2017.12.19. 17:05

Tízből hét nagyvállalat rendelkezik saját weboldallal. Túlnyomó többségük szinte kizárólag termékismertetésre használja azt, de egy részüknél már elérhető a webshop funkció és a rendelés nyomon követése is, a nagyvállalatok több mint fele pedig a Facebookon is jelen van.

  1. Az okostelefonok térhódításával egyre több időt töltünk online - a felmérések szerint naponta átlagosan több mint öt órát. Eközben a kiskereskedelem tavalyi 4,6 százalékos bővülésével szemben az online piac ötödével tudta növelni bevételeit – mondta Patrick Van Overloop, a K&H Üzleti ügyfelek divízió vezetője.

Az online vásárlók száma folyamatosan bővül, egy nemrég ismertetett kutatás szerint az idei év végére elérheti a 3 millió főt.

IllusztrációForrás: AFP

A kutatás szerint a vállalatok szinte kivétel nélkül arra használják honlapjukat, hogy bemutassák termékeiket, szolgáltatásaikat, de minden nyolcadik céges honlapon már elérhető a webshop funkció is, további 8 százalékuknál pedig a rendelés is nyomon követhető.

A cégek több mint felének van Facebook oldala, és minden ötödik vállalat fent van a LinkedIn oldalán. Youtube csatornája itthon viszont csupán minden tizedik vállalatnak van, blogot pedig mindössze a cégek 4 százaléka ír.

weboldaltermékonline bolt