Ezért írj blogot, ha céged van!

2018.01.16. 16:03

Szeretne elindítani egy blogot az üzlete számára? Érdekli, hogy miért éri meg belefektetni az időt és az energiát? Íme néhány adat, ami meg fogja győzni arról, hogy érdemes lesz belevágni!

Látogatók: egy átlag cég, amelyik rendszeresen blogol 55 százalékkal több látogatót tud csalni a weboldalára is - írja a Marketingmorzsák.hu. A blogolás a keresőoptimalizálásban is segít, ugyanis azok a cégek, amelyek blogolnak, 97 százalékkal több linket kapnak az oldalukhoz.

Érdekes adat az is, hogy a fogyasztók 70 százaléka cikkekből és blogposztokból szerez tudomást egy vállalkozásról, nem pedig hirdetésekből, vagyis a márkaismertség jobban növelhető a bloggal.

A blogbejegyzések sokat segíthetnek egy cégenForrás: Getty Images/iStockphoto/fizkes/Fizkes

Az ingyenes WordPress webszerkesztő rendszeren jelenleg 18,7 millió blog működik. 12 millió felhasználó blogol közösségi média platformokon. Az internetezők 77 százaléka követ valamilyen blogot, a felhasználók átlagosan napi 10 blogbejegyzést olvasnak el.

A képekkel rendelkező bejegyzések 94 százalékkal több megtekintést produkálnak.
A felhasználók 77 százaléka szívesebben olvas blogokat a délelőtti órákban.

látogatószámmárkablogolás