Íme pár tipp, amitől megtáltosodnak a szórólapok

2018.06.27. 09:02

Sokan foglalkoznak szórólap marketinggel, de talán nem sikerült még úgy optimalizálniuk a szórólap tartalmát, hogy az a legtöbb vevőt hozza. De ennek most vége, hiszen profi tanácsokkal szolgálunk a bevételmaximalizáláshoz.

Sok cég évi több százezer forintot elkölt szórólapozásra, de semmi eredménye sincs. Akármilyen ütős is benne az ajánlat, vevő szinte egy sem, a legtöbb szórólap ráadásul olvasás nélkül végzi a kukában. Azonban létezik 8 nagyon ügyes trükk, amivel

egy szórólap kitűnhet a tömegből, amit garantáltan elolvasnak az emberek, és végre vevőket, jól fizető vevőket is szállít – írja Kocsis Zoltán Kreatív Ügynökségi igazgató a Piacésprofit.hu-n.

1. Átlátható szórólap

Az emberek átlag 3–5 másodpercig néznek egy hirdetést, szórólapot. Ha ennyi idő alatt nem találnak számukra semmi fontosat, már dobják is a szemétbe. Ezért célszerű különböző meggyőző elemeket használni, például figyelemfelkeltő képet, cselekvésre, vásárlásra buzdító mondatokat.

2. Szórólap borítékban

Egy borítékot (főleg, ha van rajta egy kíváncsiságot gerjesztő címsor), 80 százalékkal többen néznek meg, olvasnak el, aztán pedig nyitnak ki, mint egy sima szórólapot.

Pár tipp, és hatékonyabb a szórólapozásForrás: MTI/Kollányi Péter

3. Problémamegoldás

„Jelenlegi konyhád túlzsúfolt? Minden csak elkeveredik benne? Ráadásul nem is érzed jól magad a konyhádban? Ez a praktikus szett egy életre elfelejteti veled ezeket a gondokat...

4. Határidő

„Kérje helyszíni felmérésünket május 1-ig, és a 3D-s grafikai terv 27 000 forintos árát teljes egészében elengedjük Önnek! Jelentkezzen nem mindennapi egri nyaralására július 7-ig, és meglepjük egy üveg, 1987-es Egri bikavérrel!"

A teljes 8 tipp a Piacésprofit.hu oldalán olvasható el.

marketingértékesítésszórólap