Ha szemléletes példát akarnánk említeni, akkor lényegében a posztolás Uberjét, vagy Airbnb-jét hozta létre a Post For Rent International Zrt. Vagyis a megosztáson alapuló üzleti modellt vezette be a véleményvezérek és a nagy márkák kapcsolatába a magyar startup, mely már globális terjeszkedésre készül.
Egy magyar gyökerű vállalkozás egészen új szintre emelte az online véleményvezérek bevonását a kampányokba a megosztáson alapuló üzleti modell bevezetésével - írja az Mmonline.hu.
Az általuk kínált szolgáltatás lényege, hogy a felületükön regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő márkákat digitális platformon, automatizált módon hozzák össze.
A hirdetők számára három lehetőség is van kampányok létrehozására.- mondta Csiszár Gergő, a Post For Rent igazgatóságának elnöke.
Dönthetnek úgy, hogy az adatbázist saját maguk különféle szűrök segítségével böngészve egyesével kiválasztják, hogy milyen véleményvezérekkel szeretnének dolgozni és személyre szabottan árazzák az együttműködést. A másik módszer a publikus kampány létrehozása. A jövőt azonban szerintem a harmadik modell, a Reach kampány jelenti. Az elmúlt másfél évben hatalmas adatbázist építettünk a regisztrált véleményvezérek által posztolt tartalmakról, amelyet nemcsak az influencer, de a követői szintjén is különböző deep és machine learning modellekkel folyamatosan naprakészen elemzünk" – vázolta a szolgáltatás működését Csiszár Gergő, a Post For Rent igazgatóságának elnöke.

A startup ma már 20 ezres adatbázissal dolgozik, melyben nem csak a magyar piacról, hanem 15 országból is jelen vannak a véleményvezérek, így a cég pár hónapja a globális terjeszkedés ugródeszkájának szánva, Londonban is irodát nyitott.
A Post For Rent a múlt év végén a Hiventurestől 250 millió forintot kapott.